23. Maj 2016

Mystery Makers søger professionel booker til booking, salg og service

Mystery Makers er en iværksættervirksomhed med en stærk entreprenørånd, der har vundet os priser og skabt den energi og drive, der har vækstet virksomheden fra 3 til 35 medarbejdere på 2 år. Vi fejrer vores fortsatte udvikling og vil have den rette person med om bord. Du skal begejstres af at arbejde i en iværksætterkultur, og du synes at det er spændende at være del af et firma i konstant udvikling. Vi er optaget af vækst og vil være en international spiller inden for oplevelsesøkonomien.

Det er vigtigt for os at, du har et stærkt salgs- og servicegen, og du skal kunne konvertere kundehenvendelser til bookinger. Du har et stort drive og motiveres af at nå afdelingens mål. Dine talegaver er selvsagt i orden, og du skal kunne formulere dig klart og præcist på telefon og i e-mail. Du bliver vores stemme udadtil og vil være del af et team, hvor højt humør og god stemning fylder hverdagen, når vi skaber vækst i virksomheden.

 

Dine arbejdsopgaver er:

  • Besvare kundeforespørgsler og konvertere disse til salg
  • Udarbejde tilbud, bekræftelser og fakturering
  • Koordinere bookinger og eventafvikling med vores Game Mastere
  • Sikre at samarbejdsaftaler bliver overholdt og rapporteret korrekt
  • Administrative ad hoc-opgaver

 

Vi forventer at du:

  • Har baggrund inden for booking og salg fra fx hotel, restaurant, events, rejsebranchen (mindst 2 år)
  • Er grundig, resultatorienteret og brænder for at give alle vores kunder en 1. klasses købsoplevelse
  • Arbejder struktureret og selvstændigt og kan finde løsninger i pressede situationer
  • Er god til tal og kan bevare overblikket
  • Nemt kan sætte dig ind i og navigere i forskellige systemer
  • Har en god telefonstemme og behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også har kendskab til de nordiske sprog
  • Er ambitiøs, nyder at have travlt og synes at en hektisk hverdag er spændende
  • Kan trives i en iværksættervirksomhed – du skal være omstillingsparat, fleksibel og positiv mht. forandringer da virksomheden er i konstant udvikling

 

Du får:

  • Ansættelse i en virksomhed, der er trendsættere inden for den globale oplevelsesøkonomi
  • En vigtig rolle i vores hurtigt voksende booking, salgs og service team
  • Et fællesskab med entusiastiske og inspirerende spildesignere, eventkoordinatorer, antropologer, reklamefolk, historikere, skuespillere, sociologer, filminstruktører, designere og meget mere
  • Stillingen er nyoprettet, og dit ansvar er udover faste administrative opgaver også at være med til at udvikle, vedligeholde og forbedre vores processer inden for booking, salg og service

Arbejdet foregår i København K ved Esplanaden, hovedsageligt mandag til fredag i tidsrummet 09.00-17.00. Ansættelse i overensstemmelse med funktionærloven og med løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist fredag d. 10. juni 2016. Forventet ansættelsestidspunkt er d. 1. august 2016.

Send din ansøgning og vedhæft CV til join@mysterymakers.dk.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte booking- og kontorchef Anne-Sofie Kristensen på anne-sofie@mysterymakers.dk eller 53 75 30 50.